Reklamáció és szerviz
Az e-shopunkban található valamennyi árura minimálisan két év garancia vonatkozik, a Fenix márkájú kiválasztott árura egészen öt év garancia van. A reklamációt postán, esetleg személyesen érvényesítheti.
Mindenekelőtt, kérjük, nézzen bele Kis szervizes tanácsadónkba, lehetséges, hogy talál benne megoldást problémája megoldására. Amennyiben nem, akkor kérjük, hogy a meghibásodás leírásával lépjen kapcsolatba szerviz szakosztályunkkal, gyakran megtörténik, hogy a problémát egyszerű tanács segítségével meg lehet oldani és nincs szükség arra, hogy bármit is elküdjön.
Amennyiben a hibát nem sikerül megszüntetni a velünk való kommunikáció után sem, szükséges lesz az árut visszaküldenie hozzánk. Ne felejtse el hozzácsomagolni a nálunk való vásárlást igazoló bizonylatot és egy kísérőlevelet, amelyben leírja, milyen hibát reklamál, és ez hogyan nyilvánul meg! A kisebb árut ajánlott ajánlott levélként vagy értéklevélként adja fel. A nagyobb árut ajánlott csomagként küldje el.
Hozzánk, mint a Fenix lámpák Csehország és a Szlovák Köztársaság számára való kizárólagos forgalmazójához, szintén fordulhat reklamáció ügyében azon termékek esetében, amelyet eladóink hálózatában vásárolt.
A Fenix lámpáinak garancia utáni javítását is be tudjuk biztosítani. Előtte azonban ajánljuk, hogy lépjen kapcsolatba szerviz szakosztályunkkal, ahol tájékoztatják, milyen feltételek mellett tudjuk elvégezni a javítást.
A reklamáció és szerviz elérhetősége
- email: reklamaciok@kronium.hu
- a reklamációkat erre a címre küldheti:
Kronium s.r.o.
Římská 526/20
120 00 Praha
Cseh Köztársaság